luni, 5 noiembrie 2012

Vreau acasa...

Se zice ca "acasa" e acolo unde iti este inima... Inima mea se pare ca acum e impartita in doua "acasa" dar acum stand acasa, imi e dor de prima si principala "acasa"...
Acolo unde totul e bine. Unde mancarea calda iti e servita la masa asa cum iti place, fara sa platesti, acolo unde desi uneori esti cicalit esti centrul universului a doi oameni, acolo unde e totul exat cum vrei. Cand ploua e cineva caruia ii e mila de tine si te duce cu masina, cand iti e rau te ingrijeste si primesti ceaiul cald in patutul cald si desenele tale te asteapta..e acasa 1. Cealalta acasa e foarte frumoasa.. E mai mare, e cu inca 3 oameni draguti si frumosi, aici fac ce vreau cand vreau si aici iubesc totul la maxim.. Mi-e aici si el, si o parte din oamenii dragi si violoncelul pe care desi uneori imi vine sa-l abandonez in statia de autobus si sa-l las acolo, nu pot.. Pt ca il iubesc si pe el.
Sunt rasfatata, promit sa-mi revin.. Dar acum e momentul in care vreau acasa acolo unde ma rup de lume in lumea mea...

Un comentariu:

  1. Acasa-i acolo unde primim zambete fara un interes ascuns? :)

    http://www.gratianlascu.com/acolo-unde-primim-zambete-fara-un-interes-ascuns.html

    RăspundețiȘtergere