miercuri, 8 februarie 2017

Coplesit. Depasit.

Când totul se întâmplă atât de repede...
Cum sa stau sa gândesc? Când sunt momente în care tot ce îmi doresc e linistea, când să mai am timp pentru min(t)e?!
Îmi trec prin cap idei mutilate, idei la limita psihoticului, idei normale, idei paranormale, uneori toate simultan...mixer de idei. Cam asa îmi pot defini, într-un cuvant, creierul. Si mă mai întreb..ce e cu mine? Ce fac? Ce vreau? Cum? Ce se întâmplă? Dar nu apuc sa găsesc un răspuns. Poate ca nici nu caut...poate ca nu vreau, poate ca nu am timp...dar...totuși?!
De putin timp merg pe principiul "trăiește clipa"..momentul de fata e important. Ce a fost? Nu mai contează.. ce va urma? O sa aflam.
Iar tu? Ce poti sa faci? Ce poti sa faci când vezi că cedez? Când cad si când îmi vărs furia, exces de fericire sau frustrarea pe tine? Sa fugi!! Dar dacă alegi să stai, gândește-te doar ca încă nu ai văzut nimic. "Te legi la cap". Am nevoie de afecțiune, am nevoie de un zâmbet, am nevoie de încurajare, am nevoie de tine, de ea, de el, de ei, de ele nu. Nu ai înțeles nimic, asa-i?
Asta sunt eu...un mixer de idei. Un mixer cu suflet totuși..ascuns si el undeva într-un colțișor al sertarului, dar iti promit ca e mare. (Sertarul?)
"I'm only human after all" asa cum zice baietasul. Dar se poate sa fiu si un vampir..de energie. S-ar putea sa te vrăjesc sa intri în jocul acesta, in bolul mixerului, de unde odată intrat, e greu sa iesi. Ai priceput ce e bolul? :)



E sufletul meu. Care taie, macină, sfâșie...dar iubește din tot adâncul lui.
Ce fac eu? Iubesc! Când? Mereu. Cum? Cu totul. Ce se întâmplă? Nimic...am avut o zi lunga.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu