joi, 18 octombrie 2012

hai sa ne jucam!

E iar seara si iar astept, ca un copil care-si asteapta cadoul, iubirea. Ca o stare de oboseala, energica totusi si cu o epidemie de zambete cu care ma mascaresc in oglinda si-n fata obiectivului foto al telefonului, astept.
Ma simt iar copil...haide acum, vino sa ne jucam! Ia-ma in brate, arunca-ma in pat si invadeaza cu mainile, cu gura si gadila-ma pana rasul meu va rasuna pe stadionul unde e iar meci, si sa rada toti de acolo! Gadila-ma pana fac soarele sa rasara fortat de bucuria mea!
Vino si iubeste-ma! Vino si joaca-te cu mina si gadila-ma cu suflul tau pe burtica mea. Voi izbucni in ras si te voi ataca iar cu cu muscaturi..dar sti ca te musc doar pentru ca-mi esti drag..ca-mi esti tare drag, dar sti!
Haide, iubire! Hai si ciufuleste-ma si smotoceste-ma tare pana cadem amandoi extenuati...Acum ma saruti pe frunte..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu