miercuri, 31 octombrie 2012

Fericirea..

Fericirea-un "lucru" abstract. Toti tindem spre ea si e usor de atins.
Fericirea e, intr-un mod pueril spus, atunci cand toate sau cel putin o parte din viata iti merge bine. Desigur, roz (sau alta culoare care va face pe voi fericiti) nu poate fi mereu insa putem sa ne patam cu putina culoare fiecare clipa a vietii. Sa vedem partea plina a paharului si sa incercam, pe cat putem sa fim optimisti. Incepand de noaptea trecuta-prietenii stiu de ce- am vazut ce e si cum e sa fi fericit. Adica sa fi iubit, sa vezi ca celor din jur intr-adevar le pasa de tine, sa daruiesti, sa faci oameni dragi sa zambeasca pana la umezirea ochilor si sa ai emotii cand spui "la multi ani!".. Pentru ca vrei sa o spui bine. Asta e fericire!! E un sentiment divin sa simti asta! Sa simti ca poti face tot ce-ti sta in putinta pentru a face pe cineva fericit si poate mandru si plin de el ca te are...poate! Pentru ca in momentul in care faci pe cineva sa zambeasca parca un strop de culoare te pateaza cu fiecare zambet adus. E implinire!!
Eu? Sunt fericita! Am oameni aproape, am parinti minunati, iubesc, imi place ce fac, imi place tot!! Si sunt doar o parte din motive..
Cu totii avem cel putin un infinit de motive sa zambim si sa fim fericiti. Hai sa le descoperim pentru ca o zi fara un zambet adevarat, e o zi irosita. Hai sa ne facem timp sa fim fericiti!!!

La multi ani, inca o data, iubire!
Inchin cu un pahar de vin pentru o noapte buna! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu