duminică, 14 octombrie 2012

e dimineata, iubire..

e iar prima seară..
ia-mă în braţe, sărută-mă şi veghează-mă până adorm... tu ştiu că vei aţipi preţ de câteva secunde..voi simţi asta când muşchii mâinilor vor ceda si vor fi moi, iar din când în când vei tresări dar ca în fiecare seara te vei trezi şi mă vei săruta pe ceafă iar eu voi tresări pentru că fiorii se vor răspândi de pe şira spinării în tot corpul..e momentul în care mă adun şi mă strâng mai tare în braţele tale..
"-sărută-mă!" îţi spun în gând iar telepatia se transmite ţie...
"-ce plăcut poate fi..." dar iar nu îţi spun nimic... ciudat...zâmbeşti. Oare iar mi-ai auzit gândurile? sau e doar privirea mea unde ochii zâmbesc?! e egal.. îi inchid.
Ia-mă în braţe şi nu-mi da drumul până dimineaţă când să mă trezeşti cu un sărut pe frunte şi un "iubire, e dimineaţă!"

Un comentariu: